2012. november 21., szerda

ÉBRESZTŐ!

Az egyik kedvenc filmem Meryl Streep-től a Júlia és Júlia. Érdemes megnézni, aki még nem ismeri.Meryl Streep as Julia Child (Julie & Julia)

Onnan jött az ötlet a blogírással kapcsolatban, pontosabban a csíra már jelen volt, de a megvalósulás ebben az esetben is váratott magára. Elvileg NAPRAKÉSZ-nek kéne lennem! Igyekszem!

Tehát, az egyik közösségi oldalon lapozva ma találtam valamit. Az egyik barátom osztotta meg, amit most egy kis történetbe ágyazva én is megteszek.

2010.11.o4-én felébredtem, papírt és tollat ragadtam és leírtam a következőket (idézek magamtól, részleteket, a lényeget).

"Legyen egy nagy házunk, hatalmas birtokkal. Létre kívánok hozni EGY NAGY CSALÁDOT, egy boldog közösséget, ahol mindenkinek jó lenni! Tervem létrehozni egy önálló gazdaságot, ami önfenntartó. Kemény fizikai és szellemi munka, egységben, harmóniában a természettel és önmagunkkal. Ősi magyar szakmák elsajátítása, meghonosítása, értékes SZAK-MUNKÁSOK képzése a hazának (elsősorban, majd a világnak), hagyományok felkutatása és beépítése a mindennapjainkba. Kihozni minden gyermekből a benne rejlő tehetséget, megismerni más kultúrákat, kirándulni itthon és a világban. Szeretetben élni, egymást segítve!
NEM ELVESZTEGETNI AZ IDŐT SOK ÉVTIZEDEN KERESZTÜL!
                              FELKÉSZÜLNI AZ ÚJ ÉVEZREDRE! ITT AZ IDŐ!
Ez az életfeladatom, ezt megvalósítani! Ehhez kérek most minden támogatást, segítséget!"

Ezt írtam 2 évvel ezelőtt. Elmondtam pár barátomnak, de megmosolyogtak. Szerintük utópisztikus az elképzelésem és kivitelezhetetlen. Igen, igazuk volt, egyedül igen! Összefogva, többed magammal, a velem egyívásúakkal ez igen is lehetséges, mint ezt láthatjátok a filmben. Ez másutt már létezik, meg tudott valósulni és elég jól működik is!
A hely már adott, megkaptam! A társakat most gyűjtöm! Várom a csatlakozni kívánók megkeresését!

Akkor íme a film: 
http://www.youtube.com/watch?v=9h32uznipsE


Kérlek, hogy osszátok, adjátok tovább, hogy minél többen tudjanak róla!
Köszönöm: Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése