2013. február 22., péntek

NICOLA TESLA

Sok-sok évvel ezelőtt még ismeretlennek és újnak számított minden, ami a (laikus ember számára) mágnesességgel kapcsolatos. Tudtuk, hogy a mágnes vonzza a vas tartalmú fémeket. Ezen kívül, hogy mi köze lehet az élőhöz, az élethez, az egészséghez, nem is gondoltunk bele. Terapeutaként folyamatosan kerestem és keresem az alternatív lehetőségeket, melyek által egyszerűbben és "egészséges vidámságban" élhetjük az egyébként agyon manipulált életünket. Vásároltam tehát egy mágnesterápiás berendezést (ez kb.8-10 évvel ezelőtt volt). Oktatásra jártam, ahol két nemzetközileg is elismert hölgy (egy ember orvos és egy fizikus) volt a tant átadóm. A lényeg, hogy felelevenedtek a régmúlt fizika órák emlékei, igaz sokkal magasabb szinten és nem kötelező jelleggel. Összehasonlíthatatlanul kellemesebb élmény volt, mint annak idején a kemény iskola padban ülve hallgatni és bemagolni a száraz képleteket, a törvényszerűségeket kívülről fújni, mint egy paragrafust. Huuuuuuu, borzalom. Azóta beigazolódott, hogy sok hamis dolgot akartak elhitetni velünk. Miért írtam le mindezt? Barátaim azért, mert szerintem kötelező jelleggel ismernünk kell és méltó helyére tenni egy remek ember munkásságát, sőt arra használni a feltaláló találmányait, amire ő maga is szánta. NEM EGYMÁS ELLEN, HANEM ÉRTÜNK!
Jöjjön tehát a határtalan elme, a miénk, hisz a NAGY MAGYARORSZÁG szülötte Ő:
                                                                     NICOLA TESLA
 2013.02.22 Győr, Csilla

Még találsz filmeket Tesláról ott, ahol ez is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése